سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرفهای شیرین


88/9/12 :: 6:30 عصر

کادوی تولد مناسب برای متولدین ماههای مختلف

متولد فروردین ماه
 
گلنخود شیرین، دوربین، نقره، cd بازی، بادکنک، تابلو پرتره، اسباب بازی، آلبوم عکس، گوشی موبایل، تجهیزات ورزشی، ماشین حساب سِتِ آینه و شانه، ثبت نام کلاسهای چتربازی،           سبدی از گل های ابریشمی

متولد اردیبهشت
زمرد سبز ، گل زنبق دشتی ، کیف پول ، وسایل مذهبی ، دوربین شکاری ، آلبوم تمبر کتاب جیبی ، کتاب های رومیزی ، سبد پیک نیک ،روغن و وسایل حمام ،انواع سی دی نرم افزارهای کامپیوتر ، وسایل تزئینی سرخپوستی


متولد خرداد
مروارید ، گل رز ، بادبادک ، کتاب آشپزی ، لوازم مانیکور ، یخدان ، صفحه دارت ، چمدان شکلات ، بلوز ابریشمی ، کتاب آموزش رانندگی ، بلیط مسابقات اسبدوانی ثبت نام کلاس ورزشهای رزمی

متولد تیر ماه
یاقوت ، گل زبان در قفا (دلفینیوم) ، پیراهن ابریشمی ، تخته موج سواری ظروف کریستال ، جعبه جواهر ، شامپاین ، صدف دریایی تزئینی کتاب های خودآموز ، حیوانات خشک شده ، چتر مخصوص کنار دریا ، عینک آفتابی کتاب های عشقی ، تابلو نقاشی با منظره دریا

متولد مردادماه
زبرجد ، گل سوسن ، خودکار طلا ، کارت بازی ، کتاب جُک لباس ، ابزار باغبانی ، نوارهای ویدیویی ورزشی ، دستگاه قهوه ساز
ظروف چینی ، بازوبند تنیس ، دستگاه ضبط صوت ، جعبه سوغاتی

متولد شهریور
یاقوت کبود ، گل مینا ، کتاب ، جدول ، ساعت رومیزی برنجی ، کامپیوتر پَر گردگیری ، گلدان ، ساعت مچی طلا ، موی شتر
کُت ، پارچه رومیزی ، بالش های تزئینی (کوسن) ، چرخ خیاطی

متولد مهرماه
عقیق ، گل همیشه بهار ، قاب پنجره ، بلیط باله ، کتاب و رمان های جدید رومیزی ابریشمی ، لباس زیر (زنانه) ، بلیط کنسرت
عطر ، ستِ آبرنگ ، عطرپاش ، لباس ورزشی ، تُستِر ، قفس پرنده سیگار ، ماساژُر بدن ، لوازم نقاشی

متولد آبان ماه
یاقوت زرد ، گل داوودی ، لوازم آرایش ، چوگان گلف بازی ماساژُر پا ، روغن های رایحه درمانی ، گیلاس های کریستالی ، بلیط سفرهای دریایی ، کتاب های ستاره شناسی ، ملحفه و روتختی ابریشمی عطر ، زیرپوش ها و لباسهای زیر ، بلیط پارک آبی

متولد آذر ماه
فیروزه ، گل نرگس ، راکت تنیس ، اطلس یا کره زمین آکواریوم ، کتاب های هنری ، کتاب شعر کتاب راهنمای سفر ، لوازم چادر زدن ، گیره سر ، بلیط سینما مجله های دایره المعارفی ، بلیط پارک حیوانات وحشی

متولد دی ماه
لعل ، گل میخک صدپر ، پرده دیوارکوب ، لوازم آشپزخانه مجسمه ، سی دی موسیقی ، ظروف سفالی و سرامیکی ، قاب عکس
کفش راحتی ، لحاف ، خوراک پرنده ، جارختی ، تلویزیون ، بلیط نمایشگاه

متولد بهمن ماه
یاقوت ارغوانی ، گل بنفشه ، الات موسیقی ، ستِ شطرنج جدول کلمات متقاطع ، بخور خوشبو ، بلیط کنسرت موسیقی سنتی
وسایل اسکی ، ثبت نام کلاسهای رقص ، ستِ بازی کروکت ، بلیط گالری های هنری

متولد اسفند
زمرد کبود ، گل نسترن ، ستِ قهوه خوری کتاب های تاریخی ، لوازم حمام ، دستمال توری ، روتختی ابریشمی ست چای خوری نقره ، بلیط تئاتر ، شمع ، گل خشک ، کتاب های اسطوره ای


سابوته

88/8/22 :: 12:58 عصر

پرنـده ماه تولد شما چیست ؟؟

اول فروردین تا 25 فروردین      " شاهین " 

مقتدر و توانا هستید . معمولا با مهارتی که در کارها و عملتان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید. 

26 فروردین تا 22 اردیبهشت    "مرغابی " 

برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می خرید ، اما با این حال برای شما هدف وسیله را توجیه نمی کند. 
گاهی بی دقت می شوید ، بنابراین ضررهایی می بینید.
 


23 اردیبهشت تا 19 خرداد    " قمری " 

طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می برید و بندرت از آن خسته می شوید . بردبار ، سازگار و در عین حال جذاب هستید. 


20 خرداد تا 16 تیر     " عقاب " 

شخصیتی بسیار محترم دارید.هیچ گاه به دنبال کارهای بیهوده نیستید و می توانید تنها با نگاه گیرا و نافذ خود مخالفان خویش را سر جایشان بنشانید.بخش بسیار قوی و ممتاز شخصیت شما آن است که قادرید از جنبه های ناچیز و مادی فراتر رفته و ماورای آن را ببینید. 


17تیر تا 13 مرداد    " بلبل " 

معمولا قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید.هر چند بعضی ها اعتقاد دارند که حرفهای شما به عمل نمی رسد. 


14 مرداد تا 10 شهریور     " مرغ ماهیخوار " 

شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق "رویارویی" است و از این کار لذت می برید.مهمترین مسایل پیرامون خود را به مرور و با خونسردی حل و فصل می کنید.بسیار حساس و تیرهوشید. 

11 شهریور تا 7 مهر     " قو " 

همانند قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید.با اینکه در ظاهر شخصی بسیار آرام و راحت هستید اما در باطن برای سازگاری کردن خود با محیط اطراف و سرعت دنیای مدرن بسیار تلاش می کنید.بندرت عصبانی می شوید و سعی می کنید با همه در تفاهم و تعامل باشید. 

8 مهر تا 5 آبان    " دارکوب " 

سختگیر و سختکوش هستید با طاقتی بسیار بالا . برای حمایت از ایده ها و عقایدتان به راحتی خواستار حمایت دیگران می شوید.برخی اوقات به نظر حواس پرت می آیید ، اما این فقط ظاهر شماست ! 

6 آبان تا 3 آذر    " باز کوچک " 

ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می دهد که از یک موضوع به موضوع دیگری بپرید بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید ! با اراده بسیار زیاد روی اهداف خود متمرکز می شوید و ار آنچه در اطرافتان می گذرد ، آشفته و مضطرب نمی گردید. 

4 آذر تا 2 دی    " کلاغ " 

به غایت گیرا ، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش ، در نتیجه در حل مشکلات بسیار ماهر و زیردست می باشید.عاشق رقابت بوده و از طبیعت ، جنگل و اصولا محیط های بکر طبیعی بسیار لذت می برید. 

3 دی تا 30 دی      " حواصیل " 

جذاب و متفکرید و معمولا تنها و منزوی به نظر می آیید.در عبور از مسیر زندگی ممکن است در باتلاق هم گرفتار شوید ، اما آنقدر محکم و استوارید که از این مشکلات موفق بیرون می آیید. 

1 بهمن تا 28 بهمن      " سینه سرخ " 

شما یک برونگرای خونسرد هستید که طبع گرم خود را معمولا پنهان می کنید و گاهی خودرای می باشید.بسیار خانواده دوست هستید ، اگر چه گاهی کمی ستیزه جو می شوید. 

29 بهمن تا آخر اسفند    " سهره " 
زرنگ ، حساس و گوش به زنگ هستید.ذاتا فردی اجتماعی و خونگرمید ، چون معتقدید در جمع به نوعی احساس امنیت می رسید که افراد در جای دیگر نمی توانند آن را بیابند.منظم و اهل ورزش هستید.


سابوته

87/9/17 :: 7:6 عصر

              تولدت مبارک 
به خدا سپاس و ستایش  مخصوص خدایست که
           آدمی را در زندگانی عمربخشیدو او را  رها نکند

 و روزگاری پس از  عمری  آدمی را از این دنیا برد
                                 
 آدمی قدر عمر نداد مگر در اواخر عمر

 که این عمربس عزیز است زود گذر

 انسان در تمام زندگانی آنچه خریدنی است
 با پول  می تواند بخرد  و تنها این عمر است

                           
که هرگز نمی تواند آن را با پول خرید

 آنچه  از زندگانی گذشته ، دیگر باز نمی گردد
 پس حسرت آن را نخوریم و آنچه هست را با

                             شادی و خوشی  بگذرانیم 

 

 تولد متولدین آذر ماه  مبارک باد    
 تولدم مبارک 24 آذر
 خوب اینم یه مدل تبریک گفتنه !
مگه میشه کسی به خودش بگه تولدم مبارک؟
چرا نمیشه پس تولدم مبارک 
زن متولد آذر 
عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای که دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.
او دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید .
 او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر بسپارید که نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید . قبل از آنکه دست به کار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج کرده  والان احساس خفگی و سرکوب می کند بهتر است در کلاسهای شبانه و یا دانشگاه مکاتبه ای ثبت نام کند.

او دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می کند تا فرزندانی باهوش تربیت کند. او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می کند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلکه بچه ها را تشویق می کند که خودشان باشند. او آنقدر صادق است که همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند که از تک تک سلولها خاکستری مغزشان استفاده می کنند .

او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.

برای تحریک ذهنش باید تمرکز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود محدودیت برای کلیه متولدین این برج مضر است ، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد. اگر دختر متولد با کسی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته نگهداری کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است ، بپلکد.
فراموش نکنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شریکی است که مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند .

سیاره متولد این برج مشتری است و از آنجا که مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنکه بتوانند عمل کنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یک زن متولد این برج پیشنهاد کرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی به کف گیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا کمک بگیرم. او گفت :  آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت کردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می کند تا هرچه می گوید را باور کنید .

 مرد متولد آذر:  

اگر می خواهید مردی خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد که همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او کسی جز متولد برج اذر نیست . اگر خواستید سراغ او را بگیرد کافی است سری به محلاتی بزنید که نتایج بخت آزمایی را اعلام می کنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست کم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می کند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .
هر جا هم که بشود اطراق می کند. من کسی را می شناسم که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر کرد ، ازدواج کرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریکا بعد هم به کانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند که بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است،  آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .

بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می کنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی که ممکن است به تنوع نیاز دارند ، اگر شمازنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محبوب نمی شود. اگر شریک شما کمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یک ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر کنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرارش او چفت و بست بزنید، ممکن است هیچ وقت پیدایش نشود .

اگر می خواهید به شما توجه کند ، باید وانمود کنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد کلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شکارچی منطقه البروج است و در چذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار کنید که شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا که گاهی متولد برج آذر و شریک او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را کشف کنند، روابط وستانه شان رشد می کند .

مرد متولد برج آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اماوقتی صدای بچه کوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می کند. به این ترتیب درنگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور که کارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما ا در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.
اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند،اوضاع جور دیگری است او از آنها خوشش می اید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی کنند و او هم می تواند بچه ها را به تفکر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار کند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .

متولدین این برج معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنهاپیشانی بلندی دارند. 


سابوته

گل رز برای شما
لیست کل یادداشت ها

صفحه اصلی
E Mail
مشخصات
گل رز
 RSS 

:: کل بازدیدها ::

297987


:: بازدید امروز ::

8


:: بازدید دیروز ::

4


:: پیوندهای روزانه::

:: درباره خودم ::

حرفهای شیرین
سابوته
حرفهای شیرین

:: مطالب بایگانی شده ::

خـــدا
حـرفـهای شیرین
غزل دلها
ich liebe dich
ولنتاین Valentine
داستان
تــــولـــد
فروغ فرخزاد
احمد شاملو
میشل سروه
آلبرت انیشتن
دکتر علی شریعتی
شادمهر
خودسانسوری
آیا عشق فریب است؟
فواید بوسه در روابط زناشویی
60 نکته درباره ازدواج
جذب شدن به دیگران
ماه تولدافرادمشهور
عاقبت کارتون های کودکی
جملات بزرگان فمنیست
رابطه سالم یعنی :
شغل پیشین نام آوران دنیا
چــــرا ؟
یک راز مهم !
زندگی
شعر
مادر
دیگر

:: لوگوی دوستان من ::


گل رز برای شما

:: لینک به وبلاگ ::

حرفهای شیرین